- ALL AROUND UPDATE! - 3/09/2006

WELL WE ARE DOING GREAT!!! STILL GRIEVING! BUT I GOT JASMIEN A NEW PUPPY! HES 13 WEEKS OLD NOW WE GOT HIM WHEN HE WAS 12 WEEKS! HES A BLACK LAB HES HUGE ALREADY HS PAWS ARE HUMOUNGUS!!! WE NAMED HIM BUDDY!! HES SO PLAYFUL AND POTTY TRAINED AND HES GREAT! JACKS DOING GREAT! MAKING ALOT MORE SOUNDS NAD DOING ALOT MORE STUFF WITH HIS TOYS HE CAN NOW PLAY WITH ALMOST ALL OF HIS TOYS ON HIS EXCERSAUCER AND HE HAS HIS FAVORITE CELL PHONE AND FAVORITE RATTLE HE ALWAYS PLAYS WITH! JASMINE WAS REALLY SICK 2 DAYS AGO SHE HAD A VERY HIGH FEVER 104.1 I FINALLY GOT IT TO GO DOWN YESTERDAY AFTER I HAD TO LAVE WORK EARLY WITH HER CUZ IT WAS SO HIGH AND IT WENT DOWN TO 101 AND THEN TODAY ITS BACK TO NORMLA! SO IM GLAD SHES OK CUZ I SO DID NOT WANT TO TAKE HER TO THE ER! IVE GOT SOME CUTE THINGS FOR HTE KIDS FOR EASTER! AND EVERYTHINGS GOING OK1 ITS BEEN RAINING NON STOP HERE I HATE IT! BUT ITS HOT OUT TOMORROW NAD MOST DAYS! WOHOO AND TODAY IT WAS KINDA COLD! RAINED MOSTLY ALL DAY TODAY! GRR I HATED IT! DID LAOT OF RUNNING AROUND TODAY! BUT ALL IN ALL GOOOD FUN! MY FRIEND RACHEL CAME TO VISIT AND SHE WENT WITH US TO DO ERRANDS IT WAS A GODO TIEM! SHES COMING FOR ST. PATTYS DAY AND ME AND HER ARE GONNA GO TO SIDEPOCKETS PLAY SOME POOL, HAVE SOME DRINKS JSUT AHVE FDUN HUBBY IS WATCHING THE KIDS! AND WE HAVE TO GET SOME MORE EASTER STUFF FOR THE KIDS! I GOT JACK A CUTE SPIDERMAN OUTFIT TODAY :) ITS SOOO UTE THERE PJS! NEWAY THIS WAS AN ALL OVER UPDATE IM SORRY! JACK JUST WOKE UP GRR HES B EEN SLEEPING ALL NIGHT AND NOW HE WOKE UP!OH WELL HES PALYING HAPPILY :) I LOVE MY CHILDREN SO MUCH! I WANT ANOTHER ONE SOON1 HOPING FOR A NOTHER BOY BUT I DONT CARE AS LONG ASI TS HEALTHY! :)
SHOWING SOME PICS OF OUR NEW PUP AND THE KIDS ENJOY!
LEAVE SOME COMMENTS HERE! HELLOOOO IS THIS THING ON!?!? LMAO I READ SO MANY BLOGS BUT I GUESS NO ONE READS MIEN THAT MUCH1 YOU THAT DO COMMENT THANSK SO MUCH :) AT LEAST U FIND THIS INTERESTING LOL
HUGS LOVE YALL!( OH! I GOT KILER *RIP* A MEMORIAL STONE MADE FOR THE BACK YARD WITH HIS NAME BIRTH DATE - DEATH DATE AND A SAYING :) ITS BEAUTIFUL!)


*edit* grr it wont cooperate to put pictures up!*end edit*

1 Comments:

At 11:09 PM, Anonymous monkeygirl said...

Good luck with the new puppy!! Labs are usually very friendly, so you shouldn't have much problem adjusting!!

 

Post a Comment

<< Home

WHO ARE YOU

Hi, my name is beth. i am mommy to a 6 year old redheaded 1st grader and a spongebob loving little boy whos 3, and our youngest our lil princess allison is 15months i am from missouri this is a place for me to rant, rave, smile and share!.

HEADER

BETH'S BLOG:p
Bella's Echo + Lil Baby G + Through the Looking Glass + Watching Scottie Grow + Jelly Belly + Girls Gone Child + Martha Begins +.

HEADER

Imperial Shih Tzu's + 20 ?'S + Start Sampling + TLOL JOURNALS + Birthstores.com + The Condom Game + Collage Maker Download + link +.

PREVIOUS POSTS

our day
REST IN PEACE!
hey
HEY
random UPdate
Update RANDOM
BORED
Jacks 4 month checkup!
Update and pics!
OMG HE ROLLED OVER!


THE ARCHIVES



LAYOUT

Layout is by TornGemini

Powered by Blogger